Kızlar kardeşim polis tayini çıktı. Kardeşim bekar. Bi lojman varmış 3-4 bekar polis birlikte kalıyormuş . Şırnakta olup bilgisi olan var mı? Eşinizin bekar arkaşları varsa onların nasıl düzeni var ? Bilgi ve önerilerinizi bekliyorum teşekkür ediyorum şimdiden 🥹 ilk defa gurbete gidecek onun adına endişeliyim.