kubrasahii İstanbuldan mardine cıktı 5 aylık bebeğim var biz istanbulda kalmak istemiştik ama mardine çıktı🤦♂️🤦♂️
mero_81 kubrasahii küçük bir şehir kısıtlı imkanlar var ama tanıdık çevre vs olunca zaman güzel geçer gelişmiş bir şehir değil yani merkezdeyiz biz
ebrukbra Abimde polis Mardindeydiler tayinleri çıktı. Mardin çok güzel bir yer özellikle Midyat . Evleri baya büyük, insanları misafirperverler abimle yengem mardinden gitmek istemediler