reviikra Gebelikte hep Tsh takıbı yapıyordum ilaç kulanıyordum düzgün ilerledi Doğum yaptıktan ilacı bırakıp 3 ay sonra kontrole gdcktım ozAmnda düzgündü Ikı ay geçti kan verdım tsh değeri 11 çıkmış başına gelen varmı ?
eren2550 reviikra canım benim tavsiyem günlük sabah akşam dereotu ye gerçekten düzeliyor benimde 6.36 dı