halin00 Kızlar oğlum bugün tam 1 aylık oldu. Mama ve anne sütü kullanıyoruz. 3 gündür kakasını yapamıyordu. Bugün çok fazla ıkınarak yaptı ilk gelen kakası sanki hafif kanlı gibi ama diğerleri gayet normaldi. Çok endişelendim ya. Anlayanlar bakabilir mi