khasret ben de sezaryen oldum. Spor yapmayı doğumdan 4 ay sonra bir denemek istedim ama gerçekten iç karnım çok acıdı ve erteledim.Daha sonra sanırım bebeğim 6-7 aylıkken başlamıştım. Ece Vahapoğlu’nun doğum sonrası egzersizini yaptım. Başlangıç için güzel bir video, ona bakabilirsiniz isterseniz. Aralıklı oruç ve bu videoyla toparladım.