Omer15- geçen sene 10 aylıktı ilk denize girdiğinde , mayo bez normal tişört ve şapkayla girdik, güneş korumalı simidi vardı korumalı mayolara ihtiyaç duymadım çünkü saatlerce güneşin altında tutmuyoruz ihtiyaç olmuyor. Bol bol kremliyordum. Bu senede sadece şortla sokmayı düşünüyorum . Güzelce kremleyip krem çektikten sonra denize sokarsanız bir şey olmaz . Max yarım saat kalıyor suda onuda öğle sıcağında sokmuyoruz zaten