Kızlar merhaba benim 10 aylık kızım var bazen durup dururken kendini kasıyor mesela bebek arabasında diyelim emniyet kemerini sıkıca tutup ıkınarak yukarı aşağı kasılıyo baya da güçlü maşallah ellerini bıraktırıyorum dikkatini dağıtıyorum ağlamaya başlıyo ya da bazen yürüteçe koyuyorum kenarlardan tutunup ayaklarını havaya kaldırıp ıkınıyo kasılıyo sesleniyorum bakıyo kıpkırmızı ter su içinde kalıyo falan oyuncak verince de bazen sıkıca tutup aynısını yapıyo doktora götürdüm daha önce ama bi şey demediler yani neden oluyo acaba bi yeri mi rahatsız altı mı kaşınıyo korkulacak bi durum mu anlayamadım annem gördü diyo ki bi şey değildir kalkmak için yapıyodur ama ne bileyim normal karşılayamadım pek sizin başınıza geldi mi merak ediyorum