Çocuğum bir buçuk aylık Doktora gitmeden klips pipiden ayrıldı yarısı normalmi şişkinlik vardı hafif Perşembe sünnet oldu cumartesi akşamı yirtiklik gibi birşey gördüm dijtira dedim bormal defi ama endişeliyim iyileştiği anlamına gelir dedi canı yanıyor fark ediyorum sizde böyle birşey oldumu krem vermişti kontrol öncesi onu hatta hiç sürmeyin dedi gerek kalmamış dedi ama canı yanarsa diye kontrol öncesi yinede surecegim