Evolvia mama kullanmıştım kolik bebekler için olan aman Allahım el kadar bebek nasıl kokuyordu anlatamam hem gazı hem kakası hemde kusunca kusmuğu 600 lira birde 300’ gram dedim neyse şifa olasında koksun sonra bitince almadık bir daha . Aptamil kullanıyordu sonra tekrar aptamil aldım koku filan şimdi . Ama siz tek anne sütü veriyorsanız onu n hakkında bi fikrim yok