Merhaba 9 aylık bebeğimin ağız etrafında büyuk sivilce gibi yaralar çıktı bende uçuk vardı ondan olabileceğini söyledi doktor ağzının içinde de enfeksiyon devam ediyor şiş hep birde el ayak hastalığı olabilir dedi ama el ayakta bişey yok sadece ağız çevresinee var başına gelen oldu mu nasıl yol izledini