Biz yoyko kullanıyoruz çok memnunuz. Normalde ilk pierre cardin pc legend model bebek arabasını almıştık bir dünya para verip. Aldıktan sonra ağırlığından ve portbebesiyle kapanmıyor oluşundan dolayı eşim çok şikayet ediyordu arabaya koyması yerleştirmesi hep bir derttti çok geçmeden hemen gittik bir kabin boy aldık valla rahat ettik gayet kullanışlı hafif tavsiye edebilirim. dilara2387