Kizlar son günlerde 13 aylık olan oğlum saat gece 2 de uyanıp yaklaşık 3-3,5 saat kadar uykuya geçerken çok ağlıyor. İnanılmaz yoruldum bu süreçten, hiç olmazdı böyle bi durum. Ayrıca babasında bile durmuyor sadece ben. Canı yanarcasına ağlıyor, kucağımda uyumak istiyor yada memede kalmak. Başına gelen oldu mu? Delirmek üzereyim,