Melike20 Evet arkadaşlar benim böyle emzirdiğimden beri tek göğsüme ağırlık verdim genelde diğerinde çok olmuyor gibiydi öyle yapa yapa biri büyük biri küçük oldu bu durum geçer mi çok rahatsız edici 1 yıldır emziriyorum geçerse ne zaman geçer bilen var mı
pprensesannesii Melike20 benim de aynı bende az önce anneme sordum hatta normal de de zaten sağ soldan büyük olurmuş
MnkKrtl Melike20 benim normalde sol küçük sağ daha büyüktü emzirdiğm ilk zamanlar eşittiler ama belli bi süre sonra bebeğim sağdan emmedi hep sağdım ama bi süre sonra çok azaldı ve hep soldan emzirmek zorunda kaldım 14 ay emdi bebeğim şuanda hemen hemen eşit gibiler ama sağ yine biraz daha büyük soldan