Poyrazdemir2 dis atesinden oyle oluyo benim kiz, hararet varmis gibi geliyo ama olcunce yuksek cikmiyo. Miziltisi, huysuzlugu yoksa ellemeyin kalsin. Ay kusira bakmayin benim saftim sasmis 12aylik olarak gördüm. Bebis daha ufak, icinize sinmesi icin doktora goturebilirsiniz. Hatta yaninizda giderken ates olcerinizide goturun, hastanedekiyle karsilastirirsiniz.