Ya ben çocuğumu yaz sıcağında çıplak derecesinde giydirip bı de klimayla 24 derece yapıyorum odayı daralmasin diye. 24 ideal sıcaklık zaten. Çok bunaltmaya gerek yok, ilerde de yel esse üşüyen biri olmasın kat kat giyinmelere alışıp bence.
Kendiniz ne kadar giyiniyorsaniz çocuğu da o kadar giydirin. Doktorum bana bu cümleyi kurmuştu kızım yenidoganken. Aklıma hep bunu getiriyorum.