Merhabalar bebeğim 4 ay 18 günlük ve uykularımız çok kötü. Elde sallanarak ve genelde ağlayarak uykuya geçiyor gece 12-1 gibi uyuyor her saat başı kalkıyor emmese bile meme ağzında uyuyor. Çekince ağlıyor ya da uyumuyor. Bir yere gidemiyorum çok zorlanıyorum uyku eğitimi almayı düşünüyorum sizce sonuç alır mıyım?