Kızlar ben ayın 2sinde doğum kontrol hapına başladım ikinci üçüncü gün içmeyi unuttum sonra devam ettim bir hafta olacaktı kullanalı eşim hapa güvenerek korunmadı bende ertesi günü hapı almadım zaten bir kaç ay önce almıştım şimdi dkh kullanıyorum 21 gün doldu 7 gün ara veriyorum yani almıyorum şu an ama bugün sabah adet belirtisi gördüm kan tuvalete gittikçe bir var bir yok görüyorum özür dilerim böyle açık yazdığım için şüphe ediyorum düşük olabilir mi diye lütfen yazın belim kopacak gibi ağrıyor yerimde duramıyorum ne oluyor böyle anlamadım adetse bu neden sökülmüyor 😢