Merhabalar oğlum 13 aylık kendim uyku eğitimi veriyorum ama çıldırmak üzereyim aslında vermicektim ayakta salıyordum ama okadar kolay uykuya geçiyordu ve saatleri okadar oturmuştuki hamilede olduğum için vereyim kolaylık olsun 2 çocukla zorlanmıyım dedim. 1 mayısta başladım uyku saati gelince hemen yatağına yatırdım başında bekledim oyunlar oynayarak 40 dk geçirip uyumuştu bu süre zamanla 10 dk ya kadar düştü tamam dedim ben bu işi becerdim. 10 günde alışmıştı sonra biz 2 gün şehir dışına çıktık ordada desteksiz bir şekilde yatakta kendi kendine uyuyordu ama birden ne olduysa eve dönünce beşiğine hatta odasına bile girmek istemedi kıyametler kopardı. 2 haftadır zar zor uğraşıyorum 2 saat sürüyor uyuması bazende uyumuyor yanına yatıyorum anca öyle uyuyor çocuk tam öğrendi derken neden böyle oldu tekrar nasıl alıştırabilirim okadar yoruldumki 1 ay olcak bukadr sabrettim bırakamazsın diyorum kendime ama devam edecek gücümde kalmadı gibi önereceğiniz bir tavsiyeniz varmı