feyzas benim kızımda 9 sürünüyor bir haftadır emekleme pozisyonunda tutuyorum öğretme amaçlı annecim böyle yapman gerekiyor böyle yapsan senin için daha kolay olacak diye anlatıyorum konuşuyorum sürekli inanın anlıyorlar gösterin tutun sadece siz tutunca eller ayaklar harekete başlayacak farkına varacak pes etmeyin. Bugün ilk defa oturur pozısyondan orta sehpaya tutunarak ayağa kalktı gözetimimde hiç karışmadım. Ama müdahale için tetikte bekledim