Kızlar ben 52 kilo ile hamile kalıp 12 kilo alıp 64 kilo ile doğum yaptım doğumdan 7 gün sonra 55kiloya düştüm, ama emziriyorum diye geceleri çok yedim ve bi anda 58kiloya yükseldim, göğüslerim 80bedenden 95 bedene cıktı boyumda 1.55, göğüslerim vucuduma göre daha büyük ve bu beni üzüyor artık, bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor, acaba süt kalitesini düşürmeden nasıl zayıflayabilirim yaz sezonu geldi düğünler başladı ama benim kilolarımdan dolayı psikolojim bozuldu aranızda emziren anne diyeti yapan varmı acaba paylaşırsanız cok mutlu olurum