Çok kötü bi lohusalık yaşadım 9ayım varken bebeğime istediğim gibi bi hazırlık yapamadım bebeğim doğduktan sonra enfeksiyon ve sarılıktan hastanede yattı kötü günler geçirdim şuan 6ay 21 günlük ama sürekli kafamda bebeğime bişey olcak düşüncesi var kimseye bırakıp markete bile gidemiyorum böyle olan var mı?