Kızlar merhabalar. Biz bebeğim 5.5 aylık iken ek gıdaya başladık. Havuç, patates, kabak, avokado, ev yapımı yoğurt-labne-lor, yumurta sarısı, kapya biber, soğan, elma, armut, kayısı, şeftali, muz, pirinç unu, irmik, bebe bisküvisi tadımlarını yaptık. Şuan 6.5 aylık bebeğim. Şuan başka nelerin tadımını yaptırabilirim bana yardımcı olur musunuz? Tadımını yaptırdıklarımdan çorba gibi karışımlar yapıp verdim. Gündüzleri kahvaltı gibi yumurta sarısı ve meyve püresi şeklinde veriyorum genelde ve akşamları tadım şeklinde ilerliyoruz. Birde suyu günlük ne kadar vermem gerekiyor? Anne sütü alıyor bebeğim sadece. Kilosuda ayına göre normal. Bu ek gıda dönemi baya kafa karıştırıcı. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Brokoli ve karnabahardan çok korkuyorum. Bebeğim çok gazlı çünkü. Ben yediğimde bile hemen etkileniyor. Cevaplarınızı bekliyorum🤲🏻🤦🏻