Hanımlar merhaba kızım 17 aylık, her duş sonrası nemlendirmeme rağmen duş jeli olarak da atoderm kullanmama rağmen kolları pütür pütür, küçük sivilce gibi güneşe çıktığımızda da kaşıyor kollarını yaralıyor. Yaşayan var mı duruma gore doktora götüreceğim