Kızlar kızım 3 ay 20 günlük. Uygulamaya göre meşhur 4. Ay atakları da başlamış gözüküyor. 1 aydır meme+mama gidiyorduk sağlık sebeplerinden dolayı. Şimdi mamayı azalttım gündüz 1 kez bir de gece uyumadan veriyorum.
Emmeyi hep çok seven bi bebekti. Hala da emiyor ama eskisi kadar uzun kalmıyor, sündürüyor sündürüyor ağzından bırakıp sonra yeniden büyük bi hırsla tutmaya çalışıyor. Meme reddi böyle mi başlıyor acaba neden savaşıyor anlamıyorum. Sütüm mü az onu da çözemedim sıkınca hep geliyor sütüm aslında ama yetmiyor mu düşüncesi yiyip bitirdi beni. Tam da mamayı tamamen bırakmaya karar vermişken şimdi böyle yapınca çok arada kaldım ya doymazsa diye.