baghsadf 10 gün önce sezeryan doğum yaptım fakat şuanda idrara çıkmada çok ağrı ve kasık damarlarında şiddetli sancı ağrı çekiyorum yaşayan var mı normal mi bu durum
Feyzosumunannesi baghsadf Evet bende aynı şeyleri yaşadım. Agriyacak diye lavaboya gitmiyordum gidince de idrarımı yaparken çok ağrım okuyordu karnımda. 1 hafta ya geçmişti.
efelinamoms baghsadf 2 sezeryan doğumum oldu hiç böyle bir problem yaşamadım ama enfeksiyon olabilir mi bi doktora gitmek lazım idrar yolu enfeksiyonuda kasıkta ağrı yapar lohusa oldupunuzdan akıntınızıda anlamayabilirsiniz idrarınız hamgi renk çok koyumu
efelinamoms baghsadf Ağrı devam ederse bi kontrole git canım yinede bide bol boş su tüket enfeksiyon varsada su faydalıdır