Bebeğim bugün 28 günlük oldu 3 gündür akşama kadar uyuyor bir sorun yok ama gece saat 3 civarında uyanıp mahalleyi ayağa kaldıracak derecede ağlıyor. Memeyi veriyorum saniyelik tutup bırakıyor aglicam diye sabah 7-8 civarında da hicbisey olmamış gibi uyuyor. Napcam ben böyle