berkinannesi_ Makineden çıkan siyah çamaşırlarım kokuyor renkli ve beyazlarda böyle bir sorun olmuyor sadece siyahlar ağır bir kokusu oluyor ariel kullanıyorum ne yapmam lazım
Feyzosumunannesi berkinannesi_ Ayni şey bugün başıma geldi. Tekrardan sadece yumos döküp 15 dakikalığa attım.
LoveStory berkinannesi_ ay benimde öyle ya 2 kere yıkıyorum her defasında. Ve hemen de çıkartıyorum makineden
Bcglcn berkinannesi_ merhabalar bende de aynı sorun vardı hatta burada başlık açtım. Yeni nesil makineler su ve enerji tasarruflu olduğu için çok az su alıyor 5 6 litre su ekleyin makine yıkamaya başlayınca bide perwoll falan kullanıyorsanız değiştirin. Ben abc marka siyahlar için olanı aldım ve su ekledim koku sorunu bitti. Bide yumuşatıcıyı suyu ekledikten sonra koyun koku falan kalmıyor.
Ebruliiiiii berkinannesi_ makinayı çamaşırlar siyahlar diye düşük sıcaklık kısa zamanlı programda çalıştırıyorsanız ondan da koku yapar tam temizlenmediği için bebek kıyafetleri için olan program en hijyenin yıkayan birde o programı deneyin isterseniz
Feyzosumunannesi berkinannesi_ Bende anlamış değilim açıkçası. Beyazlarım mis gibi kokar asarken toplarken filan ama siyahlar makineden çıkarken farklı bir koku oluyor. 2. Kez yıkamak zorunda kalıyorum. Kuruyunca o koku geçiyor ama ben rahat etmiyorum.
elii10 Cicektebenimcicekligunlerde ay nafile biliyormusun. Yok sirke karbonat yok özel temizleyici hepsini kullandım. Asıl sebebi kapağın kapalı olmasıymis ama onuda çocuk müsaade etmiyor kapatıyor sürekli.
Miniktirtillarimm berkinannesi_ hicbisi ise yaramıyor. İki kere yıkadım makina temizleyici kullandım deterjan değiştirdim yok yok yok. Yarı makinada calistirmayi deneyecegim belki çözüm olur
elii10 Bende de aynısı. Ablama sorduğumda viking marka çamaşırda tere son diye yumuşatıcı varmış onu kullan dedi keser kokuyu diye. Bende hem elimde yumuşatıcı var hemde aybaşıni bekliyorum.
Feyzosumunannesi elii10 Benim makinemin kapağı hiç kapanmaz . Sürekli açık. İçinde çamaşır olmaz. Hemen çıkarırım bekletmem. Ona rağmen renkliler de arkadaşın dediği gbi koku oluyor. Asıl nedeni o da değil maalesef
Brkrk elii10 hayırr bende aynı dertten muzdaribim makinamın kapağı ve deterjan kapağı 7/24 açıktır. 2 yıldır bu koku sorununa çözüm bulamadım. Sadece siyahlarda oluyor. File marketin yumuşatıcısı biraz kesti gibi ama önerebilirim
berkinannesi_ Feyzosumunannesi evet evet benimde beyazlarda renklilerde sorun yok mis gibi kokuyor ama siyahları toplarken benim de içim rahat etmiyor
zk1611 Bcglcn aaa evet bunu bende duymuştum şimdi hatırladım makineyi aldığımız adamda böyle söylemişti
Feyzosumunannesi berkinannesi_ Ablamın kıyafetleri o kadar güzel kokuyor ki. Ama o sürekli makine şu alirken 5 lt kadar su döküyor. Bana sürekli der su ekle makineye suyu az alıyordur diyor ama ben üşeniyorum bazen 🙈🤣
Bcglcn berkinannesi_ ya benim evimi sarıyordu resmen o iğrenç nem kokusu hiç merak etmeyin gider mis gibi kokar ☺️
elii10 Feyzosumunannesi alla alla ozaman renkliler güzel kokmak istemiyor. Başka açıklama bulamadım 😄
HeeSenCokBiliyon Feyzosumunannesi ay ne alaka ya onunla bi alakası yok bence benim makinam hep kapalı hiç koku da olmadı her yıkamada su ekliyorum sadece çünkü çok az su alıyor içim rahat etmiyor 😂
berkinannesi_ Feyzosumunannesi bilmediğin için soruyorum suyu nerden katıcaz toz kattığımız yerden mi direk makinenin içine mi 🙊
Norveckizi Feyzosumunannesi camasır makinesine nasıl su ekliyoruz ay. Suyu kendı kendıne alıyor ya arkadan