Annelikdeneyimim- Kızlar önerileriniz neler baş ağrısı çekiyorum bugün su çok içiyorum çok açta kalmıyorum ama varmı kilo verenler tavsiye dinlemek istiyorum 💕
Feyzosumunannesi Annelikdeneyimim- akşam 7 den sonra bir şey yememek acıkırsanız salatalık yiyebilirsiniz.
cimcime1018 Annelikdeneyimim- hamile kaldığım kilonun da altındayım şuan bebeğim 12 aylık 😍 Ben de hiç aç bırakmadım kendimi. Tabi sürekli de oğlumun peşinde koşmaktan hızla gitti. Bende de baş agrisi mevcut ama yorgunluktan da olabilir
Annelikdeneyimim- Feyzosumunannesi Evet canım öyle yaptım fakat çok yemeye alışmışım zorluk çekiyorum ama sabredicem
cimcime1018 Annelikdeneyimim- Hiç bişey yapmadım açıkçası. Abartı yemedim sadece. Abartı yerseniz daha üstüne kilo alırsınız. Bebeğiniz daha küçük sütünüz için cok da kismayin şuan siz. Zamana yayılır kilo gider illa ki