niloya94 Bebeğim 2 aylık oldu iş arkadaşlarım bebek görmesine gelicekler .İkram yapmalı mıyım ne ikram edebilirim gelen misafirlere 10 kişi gelicekler.Kahve tatlı yeterli olur mu arkamdan konuşsunlar istemiyorum.Evimde küçük üstüne sıkış tepiş olucaz biraz.
Defnem2222 niloya94 evde ne varsa o . Bir çay demlersiniz bir kek bile olsa yeter yanında. Bebeğiniz daha küçücük kendinizi sıkmayın. Arkadaşlarınızda anlayışla karşılar zaten
yavrupotuncek niloya94 bence ikramlık tabak hazırlayın mesela akşamdan sarma yapıp sabah pisirebilirsiniz bebek uyuduktan sonra yanıma pogaca kek elmalı kurabiye patates salatası falan yada sarma saracak vaktiniz yoksa kısır yapabilirsiniz mesela bana geçen misafir geldi benim bebeğim ki beş dk hiç durmaz akşamdan cikolata soslu ıslak kek yaptım kısır malzemelerini yıkadım doğradım hazır ettim sabaha hemen bir poğaça ve sigara böreği yaptım kisiri hemen kattım zor olmadı
yavrupotuncek niloya94 ama egerki yapamayacaksaniz da siz bebekli insansınız kim ne derse desin takmayın düşündüğünüz şekil bı tatlı bı çay kahve yeterde artar sizden yemek beklemesinler bence insan yeri geliyo tuvalete vakit bulamıyo
Sudee00 niloya94 Bebeğiniz daha küçük bide 10 kişi aynı anda gelecekler diyorsunuz sonuçta bebek görmeye geliyolar yemeğe takılmazlar yormayın kendinizi çay yanına bi kek çırpın hazır kurabiye alabilirsiniz a101 börekler var çok güzel dondurulmuş çaydan sonra da bi kahve yeter bence şahsen ben bebek görmeye gittiğim zaman ikramlık vs bişey beklemiyorum yapmasa da olur bebek görmeye gidiyorum sonuçta kendinizi yormaya gerek yok
MnkKrtl niloya94 bence bi kahve bile yapsanız yeterli arkanızdan laf yapmazlar diye düşünüyorum sonuçta küçük bebeğiniz var illa ki birşeymer yapmak istiyorsanızda bence bi tatlı bi tuzlu yeterli. Bizde 40 çıkana kadar lohusa şerbeti dağıtılır kahvenin yanında bide şerbetli tatlı yada kek yanınada poğaça veya tuzlu kurabiye falan oluyordu öyle ikram yapıyorduk