Merhabalar oğlumun geçen hafta iki gözüde akıyordu ve sabahları uyandığında kapanıyordu . Dr götürdüm enfeksiyon dedi ve antibiyotik damla verdi 2 güne geçti daha sonra kızıma geçti ardın da bugün bana bulaştı bu şekilde başına gelen var mı bulaşici mi oluyor bu arada oğlum anasınıfına gidiyor acaba okuldan mi bulaştı