sznelvn emzirme sonrasında gün sonunda göğüslerin yumuşaması normal mi sütün azaldığı anlamına gelir mi göğüslerim çok yumuşadığında sütüm azaldı gibi hissediyorum bilen biri yardımcı olabilir mi
1cocuksevdasi sznelvn göğüsler terbiye olur diyorlar benimde öyle oluyor süt yok sanıyorum emziriyorum emzirme esnasında doluyor benim göğsüm bebeğin ihtiyacı kadar süt gelir artık
KuzeyinAnnesi03 sznelvn yumuşama süt bitti demek değildir kuzum 🥰 süt gelir yinede sütün geliyordur rahat ol
Sevval2301 sznelvn cnm normal kızım 10 aylık 3.aydandir göğüslerim yumuşak elhamdulillah sütüm gayet iyi göğüs kendini terbiye edermiş yinede 4 5 saat vermediğimde sertleşmeye başlıyor sende bak gör cisli bezini takip et şifa olsun yavrucaga ❣️
Eymenbusra Sevval2301 hiç sagmis miydiniz acaba 3. Ayda bende azaldı mı terbiye mi oldu anlamiyorum da saginca az geliyor dediğiniz gibi anca 5 6 saatte sertleşiyor biraz