Kizlar biberonu dogal olarak her içimden sonra temizliyorum yıkıyorum deterjanıyla güzelce arada kaynar suda bekletiyorum ama kokuyor mama kokusu oluyor?yani ne yapmam lazım?sizdede oluyor mu temizledikten sonra.ben mi birşeyi yanlis yada eksik yapıyorum