Burcu2206 Merhaba anneler eşim jandarma tayinimiz Diyarbakır Silvan a çıktı nasıl orası çalışma yönünden herkes olumsuz şeyler söylüyor gözümüz korktu açıkçası komandoya vermişler bilgisi olan varsa çok sevinirim