Aslii123 Artık bacak boyları uzadıgı için gece veyada gündüz agrıdıgını hissedip aglıyorlar benim kızımda öyle gecekeri uyanıp ayaklarını tutuyor aglıyor bazen ayaklarını hep oynatır gece hatta çok acıyor der ben büyüme den dolayı kaynaklandıgını düşündügümden henüz götürmedim diger iki çocugumdada bu şekilde oldugu için ona bagladım şikayetini kızımın kinin siz yinede bir götürün Dr a