cansu0655 Oğlum 10.ayın tamamında diş çıkarmaya başladı,4 dişi art-arta patladı.Beyazlık sizi yanıltmasın,şişlik olacak,ondan sonra çıkıyor.15 gün önceden şişmişti oğlumda.1 yaşa kadar 1 tane bile çıkması normal sayılıyor,çıkmazsa,d vitamini,tsh,t4-e bakılıyor