Gece 2-5 arası süt üretimi daha fazla oluyor
Sütün asıl artma sebebi ise göğüsün uyarılmasıdır
Ben yaptım bebeğim göğsümü tutmadığı dönemde hemde mastit olmuştum ki halen de çok taze anneliğim sadece bende faydası olmadı 👎 bunun asıl sebebi ise düzenli ve aynı saatte yapmamış olmam . Ben her emzirme sonrası süt içtim günde iki kupa kimyon çayı içiyorum ve çok saçma belki ama petibör bisküvi bende süt yaptı.
Ayrıca dipnot olarak bu yöntemin sonuç vermesi yaklaşık 3 haftayı buluyormuş lütfen sabırlı ve düzenli yapın pes etmeyin sonuç alırsınız . Hatta sağım yaptığınız biberona çorap geçirin psikolojik olarak onu takip etmek bile süt üretimini olumsuz etkilermiş . Bilgim ve tecrübem bu şekilde 🤍