Bebeğim eve gelene kadar yolda uyudu 1 yaşında bir hafta sonra dolduracak mama kullanmıyor sadece anne sütü alıyor sütümü sağdım 20 cc bile çıkmadı yorulmuşum ve sütüm azalmış akmıyor evde mama da yok pınar süt ısıtıp var verebilir miyim sindirebilir mi ?yada sizler de veriyor musunuz daha önce hiç vermedim ama aç uyuduğu içinde içim rahat değil