Bebeğim 4 aylık
Doğumdan itibaren D3 VİTAMİN olarak OCEAN’nin kini kullanıyorum Sağlık ocağının verdiği DEVİT-3’ün içeriğini beğenmedim için aynı şekilde kan damlasına başladık 2 gündür sağlık ocağının verdiği VEGAFERON’nuda beğenmedim BESTİRON’u aldım şimdi gelelim konuya sağlık ocağı 4 damla demişti bunuda 4 damlamı vermem gerekiyodu? 4 yaşında kızımada kulandım ama hatırlamıyorum..