Benim oğlan şükür iştahı yeni yeni açılıyor.. biraz spontane gidiyorum ben .. mücver çok seviyor oğlum.. küçük parçalarla veriyorum bazen de kendi ısırıp yiyor.. köfteye bayılır..bazen sadece soğanla yaparım bazen sebze katarım içine.. yayla çorbasını severek içiyor.. meyveyi sıkıp suyunu vermedim hiç.. posasıyla birlikte yiyor.. bugun de sabah babasi yumurta yapti kendi yaptigimiz tereyağında.. ardindan portakal yedi.. aksam üstü yoğurt.. aksam da ıspanak yaptım.. benim de baya aklımı meşgul ediyor ne yapayım ne yesin diye .. fikirlerinize açığım .. tavuklarimiz var ,horozu kestik geçen gün oğlan için, tavuk başlamak gerekiyor diye .. sobada haşladım, didikleyip buzluğa attım ,suyunu da posetledim.. arada suyuna yoğun kıvamlı çorba yapıyorum.. ilk ek gıdaya geçerken baya zorlandık dişler de çıktı aynı zamanda .. geç başladık ama yavaş yavaş normale dönüyoruz..