Kullandık bizde ama günde resmen dört beş defa verilmesi gerekiyodu kullanma talimatında öyle yazıyordu yani o da bana çok fazla geldi çünkü tadına baktıysanız aşırı şekerli bişey birde uyku yapar demişlerdi ama öylede yapmadı bizde açıkçası memnun kalmadım we sonrasında MAFLOR diye bi damlaya geçmiştik doktorumuzın tavsiyesi ile günde bi kaç damla ve acayip işe yaradı hem sindirim sistemini destekleyici bi damla çok rahatlıkla kullandık şu an 4 aylık olduk eskisi kadar gerek kalmadı damlalara