Ayy kızlar çok farklı bir duygu hem ağlıyorum hemde seviniyorum ne hissedeceğimi bilemiyorum🥲 doğduğundan beri meme aşığı bir bebekti son aylarda baya düşkünlesti hep kesmek istedim çünkü hiç uyumuyordu gece 15 20 kez uyanıyordu, gün içinde yemek yemiyordu sürekli emmek istiyordu ama hep küçük diye kıyamıyordum. Defalarca gece beslenmesini kesmeye çalıştık ama başarılı olamamıştık artık memeyi bırakacağına dair umudum kalmamıştı taki bugüne kadar😔bugün uyandı normalde uyanır uyanmaz emerdi güzelce kahvaltısını yaptık bulaşıkları topladık oyun oynadık meyve yedik evi topladık derken hiç aklına emmek gelmedi sadece uyuyacağı zaman meme meme dedi hafifçe ayağımda salladim uyudu 🥲biraz önce uyandı su verdim ayağımda hafif salladım meme meme diye birkaç kez mırıldandı ve uyudu ilk günüm bakalım gecemiz nasıl gececek 🤷♀️hep ağlayasım var çok duygusalım bebeğimi koklayarak öperek sarılarak ağladım😪😪