oglumherseyim_ Kızlar tayinimiz edirneye çıktı şuan merkez gözüküyor ama il içi atamada ne olur bilmiyorum. Merkez için ev düşünüyorum tayinci olup evini boşaltacak ya da Edirne de ev bulmama yardımcı olabilecek birileri var mı?
Dogacelik oglumherseyim_ Hem Edirnede hem istanbulda yasiyoruz. Surekli git gel yapiyorum is dolayisiyla. Merkezdeyim. Memura ev vermeyi cok severler. Hemen bulursunuz. Sahibindenden takip edin. Merkezde sukrupasa yada fatih en yasanasi yerler.
negerekvarr oglumherseyim_ tukayferhan evler aşırı pahalı ve eski yapı yeni evlere de maaş zor yeter güzel bir ev 26 bindi düşünün genelde eski yapı evleri biz çıkacaz ama evsahibimşz kötü ve cocukları var gürültüden duramıyoruz uyarmaktan bıktık site de değil o yüzden gevsek davranıyorlar o yüzden kimseye önermicwm
oglumherseyim_ Dogacelik Ya şuan için ilçe atamaları belli değil o yüzden sahibinden bakamıyorum…. Bende orada yaşayan var da hani site yerine bir zat emlakciyla ugrasmaktansa sahibinden bulabiliriz belki diye düşündüm
Dogacelik oglumherseyim_ ilceler arasi mesafe cok ayri sehir gibiler zaten. Ilce belli olunca daha iyi olur. Merkezde emlakcisiz biraz zor ama havsa süloğlu gibi küçük yerlerse emlakçısız bulabilirsiniz.
tukayferhan Kiralar ne durumda peki kızlar merkezde sahibindene bakıyorum çok pahalı ve hiç düzgün ev yok
negerekvarr oglumherseyim_ evsahimiz üst kat malesef önermiyorum asla size öncü olamam çünkü ikiz çocukları var cok gürültü yapıyorlar ve düzen yok merdiven silen bile yok kadın camasırların üstüne sofra silkeliyor
oglumherseyim_ negerekvarr Ayyyy siz nasıl dayandı biz ya ne kadar sinir bozucu insanlar. Peki yakın çevrenizde hiç boşalacak yok mu ev arıyoruz da