Kızlar bebeğim 11 aylık bu zamana kadar evde hep ikimizdin ve babası işten gelince hafta sınu arada dedeler babane ananne şuan ise diş dönemindeyiz bütün gün oyunlar kitaplar hep beraberiz ama yinede aynı odada bile kucağımda durmak istiyo zaten asla mama sandalyesinde durmuyo onun haricinde hep bana yapışık durmak istiyo aniden kalkıcak olursam üzerime tırmanıyor en ufak sesle koşarak üzerime tırmanıyor sizler de böyle anlar yaşadınızmı ve şuan diş çıkarıcak aşırı huzursuz agrı ateş vs herşey uykusuzluk var acaba buda korkmasını ve bana yapışmasını tetikliyormudur??