Şimdi size üç gündür yaşadığımız bir olaydan bahsedeceğim. Rüzgar akşam uykusuna geçtikten sonra gece 1-2 arasında uyanıp asla yatağında uyumak istemiyor. Kucağımda uykuya dalıyor. 30-40 dk bekliyorum. Yatağına koyduğum an uyanıyor ve ortalık 56. Tekrar alıyorum kucağıma uyuyor yine bekliyorum ve yine aynı şeyler. Sabaha kadar kucağımda ya da kucağımdan inip yanıma kıvrılıp yatıyor. İlk gün l koltukta, dün benim yatağımda yaptı bunu. Bugün ise akşam 8′den beri kucağımda yatağına hala koyamadım. Şimdi yine benim yatağıma kıvrıldı.
Şimdi, bu ayrılık kaygısı mı yoksa başka bir şey mi? 1 hf sonra 15 aylık olacak. Bu arada bu olayı öğlen uykusunda yapmıyor.