Merhabalar geçmiş olsun öncelikle 5. Ayında benim oğlum da öyleydi. Sürekli elin kulağında yırtıyordu . Arkası kan revan içinde kabuk bağlıyordu. Doktora getirdim ağrısı vebya iltihabı mi var acaba diye temiz çıktı , refleks olarak yapıyordur geçer dedi. İnanmadım kulak Burun Boğaz a gittim o da aynısını dedi nitekim 6. Ayına girdik geçti. yine de kontrol ettirmekte fayda var bence. Ağrısı olabilir.