lceLady Hepsi bir postta toplansa iyi olmaz mı? Ana sayfa full tayin Dünden beri aynı postları okuyorum sanki ☹️ Tahin, tayin ,tain 😫
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala lceLady ay demi, bide isyan postlarını da linçliyolar🤔 Gündem etiketini engelle diyolar, ee ben engelledim, anneler günü odasını etiketliolar bu sefer. Ee madem, gündem başlığı adı altında açsanız yaaa
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala asaletsoydangelir [silindi] valla ben anneler günü odasında da görüyorum :(
lceLady NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Birde dan dun yazanlar var. Bundan sonra uslup konusunda acimicam.
asaletsoydangelir NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ben girmiyorum pek, gündemede pek girmiyorum ama arkadaş yazmış normal bir durum yani isteyenler istediği yere girebilir
Aylizinannesi54 lceLady bakma mesela 500 post açıp birde açılan postlara bakacak kadar vaktin varsa başka şeylere yönel bence. Millet cayır cayır ev arayışında gidenler gelenlerin evlerini gidecekleri yerin az çok biraz fikir edinmeye çalışıyorlar dönemsel bir durum kendinizi onların yerine koyup öyle düşünün yok koymam dersenizde bakmayın size danışacak halleri yok post açarken
Rumeysabas lceLady hepsi bir posta toplanamaz çünkü doğusu batısı polisi jandarması piyadesi ekstra 81 ili ayrı araştırıyorlar senede bir defa olan bir durum görmezden gelinebilir rahatsız edici değil bence