Galiba atak döneminde memede ağlıyor 5 dakikadan sonra zor emiyor hep ağlıyor. Anlattığım bu memede ağlamaları 1. Ayında başladı hala devam ediyor. Emdikten sonra gazını çıkartıyorum ama uyku problemimiz var uykuya geçişimiz çok zor oluyor. Kucakta zar zor hoplaya hoplaya uyuyor. Çok yol denedim ama fikrinize ihtiyacım var. Daha sakin nasıl uyutabilirim bana yardım edin