kızlar bebeğim uykusunun geldiğinin belirtisini veriyor bana mesela gözlerini kamaştırıyor ben de diyorum ki alayım yatırayım çocuğu ondan sonra bir ağlamalar bir kendini geri itmeler memeden asla istemiyor neredeyse 1 saate yakın çabalıyorum bazen yani daha önceden uyumuyor ben de çabalamayı bıraktım mesela istediğinde bazen vermiyorum çabalamıyorum ama bu sefer daha fazla ağlıyor böyle böyle bir durum yaşayan var mı