Kızlar bebeğim 8 aylık. Sezaryenle doğum yaptım. Spor yapmak istiyorum göbeğim var ama doktora sorma fırsatım yok başka bir ilçeye geldik. Doktorlar ne zaman başlamayı tavsiye ediyor bilgisi olan var mı ağır kardiyo değil de mekik squat plank gibi egzersizleri yapmak da sakınca var mı acaba?