arzuy1711 Anneler,bebeğim 4 ay 2 günlük 20-25 gündür her sabah uykusunda ağlıyor bildiğiniz hıçkıra hıçkıra karnı tok altı temiz olsa bile ağlıyor aynı durumu yaşayan varmi ?
tugbacds arzuy1711 benimki gece uykusunda yapıyo yarın tam 4 aylık oluyo bende anlamadım bir türlü uyuyo ortalama 1 saat sonra bağırarak uyanıyo ağlayarak
fatosbcr2 arzuy1711 gazdan dolayı ağlıyordur gaz damlası kullanın ayaklarından tutup karnına doğru ittirin hafif karnına bastıracak şekilde gaz karın ağrısı yapıyor bebeklerde çok yaşadım 6 aylık olana kadar
tugbacds arzuy1711 umarım ya bide 14-19 haftalar arası 4. Atak dönemiymiş bu uygulamada yazıyor belki de onunla alakalı bir şey olabilir 🤷♀️